Vaken natt

Har inte kunnat sova inatt. Är fortfarande vaken. Halvliggandes/sittandes i sängen.

 Känner mig full, fast av trötthet.

Ligger å planerar tomt och hage. Har bestämt nu hur mycket av tomten som ska grusas upp. Blir en stoor del av tomten.
Och det är nödvändigt för det är redan så lerigt. Å med 6 hundar som kutar omkring å lite fordonstrafik å hästhovar så krävs det en grusplan.
Det kommer att avgränsas med nå snygga stockar el slipers el nåt sånt.

Sen inne i hagen i övre delen  vid huset kommer jag grusa upp en ruta på ca 15x20 meter. Den blir i ridbanematerial, och även den med avgränsande stockar runt. Och med ett trästaket runt med en stor öppning mitt på. 
På så vis får hästarna en fin å torr plats att vara på å rulla sig i om dom vill samtidigt som jag kan använda den platsen att träna lite på utan att ta ytan ifrån dom

Gjorde en liten skiss på hur det ungefär kommer se ut. Ja e skitdålig på att rita och framför allt mäta, så allt stämmer inte som d i verkligheten kommer se ut. Men ni ser hur jag tänkt mig.

Det sista fotot visar platsen i hagen som ska grusas upp.


Nähä, om man ska ta en kopp kaffe igen då , ingen ide att gå å sova nu iaf 😴😴😴

1 Isabell Hedberg:

skriven

Kommer nog att bli så bra! :D
Hoppas du får en bra vecka :)
Kram!

Svar: Tack! Ja jag tror d kommer bli jättebra!
cowboysara

Kommentera här: