Så går det när....

....man är sjuk å tvn pajjade å man e rastlös som faen!!



...då ryker håret! Å medans man försöker klippa håret ( som bara blir kortare å kortare pga att det är svårare att klippa på vä sida än hö sida) så steker man fisk....

....som bräns vid för att ja har problem med att få håret jämnt på båda sidor..( håret gick från att bli klippt 5 cm till 20 cm på vissa ställen 😱😬😱)


Med hakkigt å ojämnt å bra mycket kortare hår fick ja iaf till sist min middag. Som faktiskt blev god iaf 😁👌

För att koppla bort min trisstess å stress över mitt hår gick ja å tog ett bad! 

Med en wirre i hand känns allt bra igen å ja hoppas den får ain medecinska effekt som jag hoppas på! För imorgon vägrar jag att va sjuk!!! 😤😤😤

Nu funkar tvn igen , ( hyffsat iaf, förutom allt sprak) så nu tar ja kväller! 

Kommentera här: