Sicken dag!

Började med 1 timmas oplanerat  jobb på jobbet.  
Tillbaka hem sen å snickra på lösdriften 
(null)

(null)
Nu har dom 2 dörrar /ingång och en löstagbar mellanvägg! 👍

Sen lite annat pyssel, satte i värmekabel till vattenbaljan tillhästarna, sen åkte vi å handla, ( vi=niclas är här igen 😃 ) 
Sen så skulle jag åka å jobba kl 17 men det blev inställt så då selade jag på hundarna ist å tog med mig niclas ut på en tur!

Åh jävlar va glada å taggade hundarna var. 
Arraz å waylon fick nu följa med å dom plaserade jag  i mitten, Punkarn å Zack fick gå i täten å zack gjorde återigen ett topoenjobb som ledarhund!
Så supernöjd med han! ❤️
Arraz å waylon var överlyckliga att få vara med igen! Å Japp och zorro som gick längst bak å kämpade på superbra!!

Helt enkelt jävligt glada hundar som fick jobba med hela sin flock idag !!! ❤️❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Åh nu sitter vi å dricker vin å lagar mat  å har det mysigt! 

Imorgon måste vi ta hand om den här rackarn 👇 som jag fick av en granne. Den har blivit påkörd å nu ska den bli hundmat! 😧 (null)

Trevlig helg!

Kommentera här: