Bästamorgonen på länge!

Vaknade utvilad kl 5 imorse, drack kaffet medans jag lusläste blocket efter en ny bil.

( har ju ingen bil då ja sålt min)
Sen drog jag på mig ett par jeans å boots å drog iväg till hästarna.
Sadlade på Fia å tog med mig Shakira å henne ut på ridbanan. Värmde upp med Shakira på släptåg , band sedan upp henne å red ett pass på Fia.
Skön morgon å lagom tid att rida vid sju snåret då det inte var så varmt än då.


Efter ridningen fick hästsrna komma in å vila på box. Själv har jag djurvakten här på bisonfarmen idag så nu har jag precis kollat alla djuren. Vad härligt å avslappnande det är!! Älskar verkligen djur, å kor å bison i synnerhet gör mig så lycklig å varm i hjärtat ❤️

Som sagt har jag ju ingen bil, så jahar gått till alla hagar.. skulle haft en stegmätare,, ja måste ha gått i fleeera km nu, det tog sin lilla tid!! 😅😅 men det e bara bra att ja får röra på fläsket!!
Men imorgon tar jag nog hästen till hjälp!

En sån här morgon lever ja länge på 😇


Nu ska jag gå å släppa ut hästarna! Hej svejs!

-

Kommentera här: