Ny vecka

Då var helgen till ända, å ja ligger nerbäddad mätt och nyknullad 😇🤗😉
Haha!! 😜

Det har varit en bra helg. Fint vårväder, härliga ridturer, underbara hundspannsturer å en lyckad bilaffär å mycket mys i solen.

Imorgon är det en ny vecka å strax en ny månad, Mars. Va fort det går!

Imorgon ska jag , förutom att jobba, åka å handla på rasten. Måste ha hem lite strö, mat till djuren å köpa in lite nyttig mat till mig själv.

Istället för att äta vanlig pasta så har jag börjat äta bönpasta( jättegott!!) såg även att det finns havre pasta å fiberpasta, det måste ja prova!

Denna bantningsmetod som ja nu använt mig av i 1 mån, avslutas idag.
Imorgon ska ja väga mig igen. Men ha har fuskat heela denna sista vecka, så tror mer på att ja gått upp istället för ned. Men skitsamna, detta var inte en passande bantningsmetod för mig. 
Jag har varit så svag å orkeslös att det gått ut över träningen. Energin har helt enkelt inte räckt till det med den sortens mat vi ätit 🤔
Men ja har fått lite kunskap å goda ideer som ja tänkte ta med mig. 
Blir till att fortsätta äta nyttigt till störst del men ändå äta så ja pallar att träna å göra allt som ska göras varje  dag med alka djuren å gårdens sysslor å mjölkningarna.

På onsdag har jag en hundspannskörning inbokad 😊 det ska bli roligt! Hoppas bara att underlaget är bra ( antingen barmark eller snö) absolut inge is vägar tack!! 🙄
Nästa helg blir en jobbhelg för mig. 

Så nu är det lååångt till nästa ledighet, med andra ord 2 veckor! 😐

Ha en trevlig fortsatt söndag på er! 
Hörs imorrn! 



1 Lena:

skriven

Kontorsråttediet som drivmedel i en bonddräng. Hur fan tänkte du?

Svar: Haha! 😂 d va exakt så ja tänkte, alltså " det här ksn i te vara för vanligt arbetande folk" ( typ bonddräng) d förstod ja redan första veckan, men ville ju liksom slutföra det ja hade påbörjat 😊
cowboysara

Kommentera här: