Lill Punkarn

Så. Så här är det. 
Veterinären ja va hos vägrade uttala sig om man borde avliva punkiz el inte. Hon sa bara " åk till strömsholm"
Men ja tänker fan inte betala 1-2000 kr till för att dom ska titta på henne i 2 min å sen säga att det blir en operation.
D e för jävligt att man inte kan få vettiga svar, utan att betala 2000kr ! E jävligt less på djurkliniker nu!! 
Istället så gjorde ja så nu att ja fotade punkarns ögon noga å skickade över dom till hennes uppfödare som i sin tur sände dom vidare till sin veterinär som hon sammarbetar med.

Uttalandet blev : det kan vara 3dje ögonlocket som växt fram å det kan även växas bort av sig själv. Eller så är det en annan sorts ögonsjukdom som även den kan behandlas bort. Rådet jag fick var att avvakta. Så länge hon äter är glad å leker så ska ja bara låta det vara å se vad som händer. Jag ska BIDA tiden. 

För mig låter detta mycket vettigt. Och jag tänker följa veterinär Teresas råd. 
Tack för att det finns människor som kan svara vettigt på frågor utan att ta skyhögt betalt! 💞🙏



Kommentera här: