Tränar...

...så fingertopparna svider som as! 😅😬🤠

1 Johan:

skriven

Eller så kan du bygga en sån här, så behöver du inte slita på dina egna fingrar... https://youtu.be/cXgB3lIvPHI

Svar: Hej, vad är det för något?
cowboysara

2 Johan:

skriven

Lego Mindstorms, en Lego-robot du kan bygga och programmera själv.

Svar: Haha okey, njaaae inte riktigt min grej 😂😂
cowboysara

3 Johan:

skriven

Nä inte min heller..hade varit bra annars då jag en gång i tiden försökte lära mig spela gitarr men fattade inte hur sjutton man skulle hålla fingrarna...

Svar: Haha! Nä det är lite kruxigt ! Men det går bättre å bättre, i början kunde jag inte göra ett C för mina fingrar räckte inte till alla strängarna, dom var för korta tyckte jag 😂😂 men nu plötsligt går det 😄
cowboysara

4 Johan:

skriven

Fingrarna har väl växt...och det där med att "göra ett C" säger mig nada, mina försök på gitarren upphörde nån gång på högstadiet, vilket är en helt annan tidsålder...haha...

Svar: Haha!! Vi fick bara välja mellan cello och fiol i skolan tyvärr 😝
cowboysara

5 Johan:

skriven

Men vafan? Ville dom inte att ni skulle lära er att spela nåt? Jag menar, cello?

Svar: Haha,, nä tydligen inte
cowboysara

Kommentera här: