Tonsillektomi

Jahapp, idag har jag varit å träffat farbror doktorn,, 

Fast d va ingen farbror för det var en ung dam 😊
Hon gjorde en ordentlig undersökning på mig å tog prover osv. Sen fick jag medecin å så tyckte hon jag skulle överväga att göra en tonsillektomi operation. På svenska menas det att ta bort halsmandlarna.

Så ja får väll fundera på det 🤔

Blir hemma till på lördag, då får ja äntligen börja jobba! 

E sååå less på att ligga hemma å ha tråkigt!! ☹️

1 Lena:

skriven

Kan vara en dålig idé. Mina halsmandlar ser för hemska ut men en läkare sa att om de inte fanns kvar och tog första stöten vid en infektion så gick virus/bakterier ner i lungorna. Lät inte så kul så mina fick vara kvar.

Svar: Jaså? Hmm ok, d sa aldrig min doktor nåt om 🤔😳 ja vet inte vad som e rätt att göra 😕
cowboysara

2 Anonym:

skriven

Yepp, bollarna är första stöten för för infektioner/virus/bakterier, yes men dom kan även vara orsaken till skit som förs ned, när bollar i sig är så crap.
Förr plocka dom mandlarna på löpande band innan dom kom underfund med vad dom "var till för".
Mina var i så dåligt skick att mina förorsaka mer skit än dom var till hjälp 😕
Efter min Op så flrsvann mina problem och 111 halsflusser om året.

Kommentera här: