Tränat hundar!

Idag började mamma å jag dagen med en hundspannstur. Blev sex hundar i spannet då mammas schäfer å Asch var med.

Waylon och Areaz får fortf inte köras.
Jag satte Zack och Punkiz i fronten, å jäklar va bra dom var idag!!
Speciellt zack, han vinklade sina öron mot mig å lyssnade hela tiden koncentrerat på mig. Riktigt duktig var han!! 

Vart en jättemysig tur!! 
Å glada å nöjda hundar ❤️

När vi kom hem igen fick hundarna vila i sina hundgårdar medans jag gick ut å snickrade ihop med niclas på lösdriften.


Det går sakta. Jag kan inte göra allt själv då jag saknar kunskap å niclas är dålig å ligger å sover. 
Så vill nån komma hit å hjälpa till vore ja gla!

Jag har oxå hunnit med å hämtat hem hö idag, nu har mamna precis åkt hem å jag satte mig på golvet framför kökspannan med ett glas vin , mysigt då det e kallt å regningt ute ❤️

Kommentera här: