Skjut mig nån!!

Dagen började väll bra, lastade in höt jag köpte hem igår, så nu har jag även småbalarvid behov på skullen.

Ett jävlaslit attfå upp dom bara, men nu e d gjort. 💪🤘😬

Å sen har regnet öst ner, det har blåst i massor å hästarna hade sprungit sig våta av svett i hagen..

Sen skulle ja ta bilen å lämna min vän, då går den som skit. Vågar ej köra den mer. Provade min trasiga bil istället.
Den var STENDÖD. 😓😪😡😤 så nu blir det att promenera till jobbet hela veckan. KUL! 😤

Å ikväll skulle jag vart på min första tjejträff hos Linda å träffa lite folk från byn för första gången. 😢😥

Allt går fan i mig fel nu . Nu skiter ja i allt snart, orkar inte tänka på trasiga bilar å hästar å hundar!! 
Man kanske blir så här pessemistisk när man inte fått kuk sen i julas!! 😬🙄🤔
Försökt gå med i en dejtingsida för att ja borde träffa nån tänker jag, men d slutar bara med att ja raderar den ena beundraren efter den andre 😒😕 ingen håller måttet. 
Jag måste blivit förbannat petig?!
Men men , thats life

Skjut å Begrav mig nån , snälla !! 😩

Over and out

1 Lena:

skriven

Har du ingen cykel? Se det positiva. Du får motion, frisk luft och är miljövänlig.
Det går inte att använda norrmannen till mera....
Han verkar vara en toppenkille.

Svar: Haha 😄 ... ang cykel så har ja 2 cyckar från typ 1800 talet men dom e det punka på. Så d blir till att gå. D går väll an dit då det fortf e ljust. Mindre charmigt att gå hem i spöregn å kolsvarta mörkret kl 22 på kvällen.
cowboysara

Kommentera här: