Ingen bra dag

Jag kan inte somna. Ja ligger på helspänn å får ingen ro. Känns som en stor ångest/orosklump i kroppen.
Eftersom ja e emot sömntabletter så har ja inget sånt hemma. Istället, när ja fick nog, tog ja 2 alvedon, skölde ner med ett glas vin , kunde fortf inte somna, så då tuggade jag i mig åksjuketabetter, dom brukar ja kunna bli dåsig av. Ja, å till sist somnade jag.

Men sen vaknade jag på morgon av en mardröm, Fia hade gjort sig illa å var tvungen att nödslaktas... 
ja vaknar upp där, känner världens sorg å huvudet bankar,, 
Kastar mig ut för att kolla både Fia å resten av djurskaran.
Alla mår bra.
Resten av dagen har jag bara känt mig så slut å trasig, har faktiskt gråtit hela dagen. Varför vet ja inte. Men den där ångestklumpen finns kvar. 
Tog mig iaf i kragen å ryktade hästarna å tog med dom på en promenad till fots. 
Dom frustade nöjt där vi gick i skogen, medans ja tyst grät så tog dom en tugga gräs här å var. Efteråt släppte ja dom i en av sommarhagarna, så dom fick gå där å mysa ett par tim.
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen gick ja å vila, men d gick förstås inte. Så till sist gav ja upp å gick istället ut å selade på hundarna.
Gladare varelser får man ju leta efter 😅❤️
Det vart en lyckad tur å alla jobbade kanon bra❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är nog tur jag har djuren, dom får mig att överleva. ❤️

Ikväll ska ja pröva att dricka te, det ska va ett bra te innsn man sover. Fick det av min vän idag när ja berätta hur skit ja mår. Tack ❤️

Kommentera här: