Så...

Mm... ett glas vin minst behövs just nu.

Ja e helt färdig, stressad å helt gråtfärdig just nu.
Det har varit en hell of a summer !! 
Å nu är den slut ..
Å massor återstår att fixa innan vintern..
Å niclas åker hem om ett par dar..
Jag tänker .. varför i fan helvete gick jag inte bygglinjen på gymnasiet ist för att gå en tramsig hästskola?! 😳😤

Skulle verkligen behöva en del kunskaper nu när jag blir ensam snickare på Brattelid.. 🤔

Imorgon lämnar jag nyckeln till gamla huset oxå..

Å som om inte detta byggprojekt vore nog så har ja problem med 1 häst å 2 hundar som alla måste till veterinär 😥😢

Jaa... ja vet inte,, ja kan inte tänka, e så sönderstressad å trött. Gråten bränner bakom ögonlocken å ja vill helst bara sova mig bort.

Men på nåt sätt ska ja väll klara av även det här! Eller? 😑😰

1 Lena:

skriven

Vad då sommaren är slut? Vi har ju knappt haft badtemperatur i sjön i år. Men en väldigt bra arbetstemperatur - synd bara på alla regnskurar när man fått fly in under tak. I flera år har vi haft fantastiskt milda höstar. Plusgrader fram till jul. Du hinner nog få till torpet innan vintern. Annars kan du ju ringa Bygglov eller Arga snickaren.

Kommentera här: