Fia kan hon

Då var snart denna helg till ända, så även Januari månad. 
Idag började jag dagen med en rejäl jävla träning. Intervallträning på crosstrainern följt av styrketräning.
Va helt slut efteråt å med en äcklig blodsmak i munnen.
Därefter tog S och jag alla 5 hundar på promenad.
Sen tränade jag Fia på banan, hoppträning, var så kul å se, nu har hon kommit på grejen med att hoppa, hon vågar å hon gör det med en kaxig mallig uppsyn! Som att hon e jätte nöjd med sig själv å vill visa mig att " d här kan jag, se hur högt ja kan hoppa matte, lätt som en plätt , ja e modig jag!!"
😘😘😘
Sen var det Shakiras tur, idag red vi ut med grannen. Blev mycket trav i långa sträckor, en skön tur trots halvtaskigt väder med snö som lovikevantar ena sekunden å regn i nästa. 😜

Nu e ja klar med allt för idag, nu ska ja bara frossa i mig en massa god mat å kladdkaka, sen imorgon börjar jag den nya dieten!

Ha en trevlig fortsättning på denna söndag! 
Imorgon e en ny vecka med nya utmaningar å ny månad å ett steg närmare graven! 😎👍🏿

Over and out!

Kommentera här: