Fick ett damp ryck! 😳

Satte igång å träna som en tok!
Har inte tränat sen i maj!! 😱

Svårt att dokumentera sig djälv i action 😂😅
Körde iaf en stund på crosstrainern först..

Sen provade jag min nya maskin som ja fick av moster Eva, åh satan vilken jobbig 😱😱😱 typ en sit ups maskin tror ja, fast man tränade nog både heeela magen rygg och armar,, om ja nu gjorde rätt 🤔

Sen körde jag min älskade traditionella skivstång med knäböj 😅 fuck det kändes idag 😬😅

Sen blev d kissande hunden å bumpees? Hette dom så tro?? 🤔

Ni ser , ja har verkligen full koll på va jag gör 😂😂

Avslutade med lite yoga övningar å stretching ( stretching FÖR EN GÅNGS SKULL!!)

1 Lena:

skriven

Blir det klassiker eller nöjer du dig med Vätternrundan och Vasaloppet?

Svar: Haha!! Det blir inget dera! Är bara glad om jag lyckas hålla igång träningen över huvud taget 😅
cowboysara

Kommentera här: