2 ridpass och 1 hundspannskörning!

Härlig dag vi haft idag va?! 😍
Sol å fin väder! Kalvarna har fått varit ute sen 8 till 18.30 idag å dom tycker d e sååå mysigt 😘

Började första ridpasset kl 10 med Bosse. Vi fick sällskap utav grannen. Allt gick jättebra förutom att mitt knä här så ont att ja blir gråtfärdig!

På efm tog mor och jag å selade på hundarna. Vi körde ca 1.5 mil tippar jag, ska kolla upp det sen. Jätteduktiga hundar!



Filmsnutt kommer! 

Nu på kvällen red jag Shakira på banan. Vi fick till en otroligt fin jogg och tränade idag på bommar som jag lagt i sixsax, där red vi olika mönster i varvat med galopp och jogg. 
Måste säga att jag är grymt nöjd över ridpasset idag! Det kändes verkligen asbra!! 
Kul när det känns sådär extra bra emellanåt! 😊😘

Nu blir det middag och sedan SOVA! 

Jobb dag imorgon! Slut på semestern!

Kommentera här: