Säsångens första hundträning

Å för första gången som ja kör mitt spann utan min älskade Arraz!! 😧💕


Arraz och Zack stod å ylade av sorg för att dom blev lämnade ensam kvar hemma 😭😭 skär ju i hjärtat att behöva lämna dom!

Alla hundarna blev ju sååå glada när jag började göra iordning fyrhjulingen och tog fram alla selar .

Hur som helst. Jag är supernöjd med vovvarnas insats idag! Speciellt Punkiz och Waylon som för första gången fått leda en hel hundspannstur.
Lite frågetecken vid hö och vä svängar men det såg ut att dom tsm löste det.😍💕💕💕
Så grymt duktiga!!!
Jag behövde inte gå fram å visa utan bara vänta ut å se om dom löste det å det gjorde dom!! 

Idag blev det en kort strecka såklart. Då dom e otränade.
Min väg bakom huset går i en lång uppförsbacke upp i skogen, å vi körde hela vägen upp till toppen där den tar slut i en vändplan. Å där var nästa prövning, att få runt spannet. Tränade eaylon å Punkiz på det till fots igår. Å det löste sig bra idag! Lite för snävt men inge trassel. Tyckte faktiskt det såg ut som om det var Waylon som löste den uppgiften!! 💕💕💕
 Great job 😃👌👌👌👌
Nu överöses ni av bilder och filmer!

-
-
-

Kommentera här: