Frid på Brattelid!! 😅

Idag har jag röjt runt på Brattelid! Städat lite på tomten , planerat för hästarnas vinterhage, imorgon får dom sova hemma på Brattelid. 😍


Å så har jag sålt en frys, å så har jag fixat i hundgårdarna.

Nu är löpandet äntligen över, till Japps stora förtjusning då han äääntligen fick flytta tillbaka till Punkarn. Nöjdare hund har jag aldrig sett 😂❤️ 

Å dom andra fick oxå flytta tillbaka till sina hägn.Arraz och Zack , å Eaylon och Zorro.
Så nu e det frid igen på Brattelid. ( I wish 😜 )
Både boxarna å hundkojjerna till hundarna är nyhalmade å så har jag tagit bort den stora pressenningen som hängt över ena sidan på hundgårn, för att skapa skugga nu under sommaren. Den är borta, å istället har jag satt upp hundarnas belysning ❤️

Blev jätte mysigt 😃


Åh så här blev det när det mörkna ute

Mysigt!

Nu har ja så fruktansvärt ont i min rygg igen, att ja helst kryper på alla 4! 😬😳

Ska ta mig en myskväll nu. Har duschat i mitt nya badrum, ätit korvstroganoff å nattat hästar å hundar, så nu tänkte jag ta mig en filmkväll!

I helgen får jag besök av både mor och mr Svejdenvik! 
= mer arbete väntar 😅😅 
Vi ska i första hand koncentrera oss på att få hästarnas lösdrift gjord. Å så lite annat smått å gott !

Good night folks!

Kommentera här: