Lördag

Sitter inne å myser under en filt en kvart, har precis varit ute å ridit med min granne Linda, å det blrjade TOK REGNA, så när Fia jag å Shakira kom hem var vi precis genom våta!! 😝😅


Men d va d värt för nu kan jag en till ridväg här i skogarna!
Medans ja red Fia så fick Shakira stå i rundcorallen hos Linda.
Tack för idag Linda! 💕

Som bilden visar, så hade vi ett kanonväder fram tills det blev dåligt 😁

Så imorse å på fm så var jag ute å jobbade här på Brattelid. Idag har jag breddat uppfarten så att man lättare kan backa in med släp. Grävde bort ca en kvm stor yta å 60-70 cm djupt , å sen grusade jag upp. Fick även ta ner lite buskar å en syrenbuske  😝 
Men nu tror ja d ska bli lite lättare att backa in släpet 👍

Nu blir det en kantarellmacka innan det är dags att utfodra alla vovvarna ❤️

Kommentera här: