Från tvestjärt till kofösning

Happ, småäcklig dag idag. Började dagen på jobbet med kaffe med dopp... 😳

Doppet ,, eller dykarn var en tvestjärt som sen hamnade på min tunga i första klunken med kaffe 😱😳😬🤢🤢🤢🤢

Dagen fortsätter å rullar på medans min päls står rakt upp å magen rullar runt då ja hela tiden tänker på den där tvestjärten

Sen e det dags för lunch .... å det beställs korvkaka med lingonsylt..

Jag svishar till affärn , handlar korvkaka å åker tillbaka å steker dom

Ser ut som pölsa , men smakar som en blandning mellan pölsa lever å blodpudding... å inget av det äter jag 🤢🤢🤢🤢!!

Nu tänker jag på både tvestjärtar å korvkakor å magen vänder sig upp å ned 😳🤢😵

Men ja klarar dan å åker vidare å föser kor som är på rymmen. En vän till niclas behövde vår hjälp då han själv inte var hemma.

Korna kom till sist hem efter att dom vart ute på byn å röjt å på sista biten tillbaka till hagen knäckte dom 2 backspeglar på våra bilar. Men vad gör väll det! 😅
Det e knappast nåt som e värre än en tvestjärt på tungan vid morgonens kaffestund! 😵

1 Lena:

skriven

Du är lite före din tid. Insekter är det nya käket i framtiden enligt en tidningsartikel. Friterade är kanske att föredra framför din variant som gofika.

Svar: Hahaha!!! Det var allt annat än gofika!!! 🤢
cowboysara

Kommentera här: