Slut som människa

Tog mig en sovmorgon å sov till kl 8, sovit 10 timmar i ett streck. Märks att jag inte mår bra.
Ja känner mig söndersliten i både kropp och själ.

Allt går fel som kan gå fel just nu känns det som.
Allt från djur, bilar, hus å hem går sönder/blir /är sjuka.
Min energi ligger på 0 å ja orkar varken skrika el gråta för varje grej/djur som inte lirar.

Ska mitt liv bara bestå av attförsöka laga allt och alla? Varför kan ja inte bara få leva i lugn o ro nån gång?? 😢😥

Den här veckan som va, har varit en riktig skitvecka. En hund sjuk, fortf ingen bil å kan heller inte titta på en ny, då bilen ja lånar saknar fläkt så man kan inte se ut genom rutan för just denna veckahar det varit kallt å minusgrader å massa frost/is. Tog mig 30 min att köra hem från jobbet i lördags!!! I vanliga fall tar det 4 min. 
Sen kommer ja till sist hem å klr racet med alla djuren här, utfodringar mockning vattning, sen ska ja sätta igång en tvättmaskin då går proppar, det slutar med att jafick släcka ner halva huset å stänga av alla element ,, SEN funkade tvättmaskin. 
Blev en sen middag vid 22 ! 
Sen är det nå vajsing med det vattenburna systemet,, som ja inte vet hur fan man ska lösa det. 

Ja . Ingenting funkar just nu. Å ja e så otroligt less å ledsen på allt!! 

Idag provade ja köra hundarna igen, 2 svängar, blev såklart en massa strul å mitt knä gör ont som fan igen. Å till råga på det ska jag gå till jobbet hela veckan. Jobbar 7 dar i streck nu, har 5 dar kvar  innan ja e ledig. 

Skulle behöva nån vecka semester känner jag, men d har ja inte råd med.

Ja förstår om ni inte orkar läsa hela mitt negativa tjat idag. Det är bara såå deprimerande. 

Nu ska ja försöka äta nån frukost sen måste ja ut med hästarna en sväng, innan jagår till jobbet igen.

(null)

(null)

(null)

(null)

Over and out

Kommentera här: