Morgon flum

Skriv inläggstext 

 Vaknar förkyld... täppt i näsan, nyser å fryser. FUCK! Bara d inte blir som förra gången!! 😯😑

Då ja va stenad sammanlagt 3 veckor! 

Sitter i sängen å dricker kaffe å letar efter ett extra jobb av nåt slag.  

Skulle ju gärna vilja bli F skattare men e ju så feg att sätta igång med det för ja e rädd att ja inte kan allt d dära med bokföringen å sånt . 😬 
Borde kanske gå en " starta eget kurs" först 🤔

Berättade jag om Fia igår föresten? 
1a träningen hade gått bra. Skritt trav å galopp. Hon har 0 kondis så hon blev ju fort trött men snäll var hon 😇😄
Duktig Fialotta! Ska bli roligt å se vad walle kan tänkas hinna med att lära henne på 1 månad. 
Tänk att hon fyller 4 år redan i Maj 💕 min lilla olycks fölepöle 💕 hon e stark min Fia 💕

Nähä, nu ska ja sluta flumskriva, tror ja ska äta en frukost nu. E hungrig redan! 

Tror det ska få bli en smoothie idag igen fast idag ska jag ha annanas å mango å rått ägg tror ja 😛 

1 Lena:

skriven

Den som inte törs ta nästa steg blir stående på ett ben som en tupp. Du kommer att ha större nytta av en starta eget kurs och grundkurs i bokföring och att kommunicera med Skatteverket än du anar.
Snyt dig och få ändan ur vagnen. Livet går rasande fort.

Svar: Haha tack Lena!! Behöver nån som kicksr till mig i ändan iblsnd 😃
cowboysara

2 Anonym:

skriven

Just do it!
/Meken

Svar: Göra vad? 😀
cowboysara

Kommentera här: