Torpet Brattelid

Åh herreguuuud va vi jobbat idag!!

Niclas har hållit på med badrummet, å jag med snickarbon/lösdriften.
Vi har jagat runt som tokar efter en ledig rörmokare men inget hittat, stressigt, för den 23 augusti kommer mattläggarn som ska göra badrummet!! Å tills dess måste ALLT vara klart, inklusive rörmokarns jobb!

Men så idag, efter massa runtringande hittade vi en rörmokare som kunde komma som redan imorgon bitti kl 7.30!! 😃😃😃

THANK YOU LORD!! 😁

Så nu hoppas jag jag har ett färdigt badrum till månadsskiftet! Vore sååå grymt skönt att få duscha hemma å skita inomhus !! 😅😅😂😂


Liiite taskiga foton på badrummet , men tog fotona i kolsvart mörker 😬


Själv har jag förflyttat ett antal kubik ved från vedbon till vebodens yttersida där den nya vedbon ska bli.
Det ska ju bli lösdrift/boxar till hästarna där vedbon vart nu.
Ett jäääävla skitgöra men nu är det gjort!!

Nu ska den bara finstädas från allt på marken å sen ska "golvet" jämnas till då det står i nedförsbacke.


Nu på kvällningen har jag lagat mat, blev mat vid 21 idag 😅 spagetti och köttfärssås, å efter det tog jag en städrunda på tomten. 

Imorrn kommer rörmokaren å sen kommer bror min med sin fru å lämnar sin schäfer hund Aro hos mig, medans dom drar iväg på en solsemester 😊

Nu ska jag SOVA!

Natti natt!

-

GOD NATT!

Kommentera här: