Dags att sova

Då var min lediga vecka över, full med jobb å intervjuver å annat var den,, men iaf en bra vecka. 


Idag har jag äntligen hunnit med hästarna, dom har fått stå mån- fre . 
Jag sadlade på dom båda å red en i taget på banan.


Är såå besvärligt när en hund blir skadad, blir så mycket mer jobb, han fårju inte vara i hundgården, å han e inte helt 100 inne, så ja vågar inte lämna hsn själv allt för länge , så allt blir så krångligt så fort jag måste göra nåt. Nu var det hyffsat väder ett tag så då kunde jag binda han ute medans jag red.

Inatt får min vän ta han när ja jobbar. Blir mycket skjussande 😓

Men men thats life!

Alla hundsrna har fått en varsin promenad idag. Har gått med dom 2&2 så det blev 3 promenader. Bra för mattes fläsk 😁

Nu ska jag försöka sova innan ja börjar jobba! ( sista nattpassvändan!! 😅 såå SKÖNT!! )

Natti!

Kommentera här: