Helt ok dag

En helt ok dag. Känner mig glad.
Åt en god frukost å därpå körde jag rejset med hundar, mockning å ridning i ett svep.

Tog hundarna på promenad. Sen mocka sen träna Fia på banan å till sist red jag ut på Shakira å fick med oss Jeanette ut på turen. 😊

Har även kommit fram till varför Fia å jag har svårt för vänster varv.
Det beror på att ja är heelt jävla sned i kroppen, märktes tydligt idag direkt när ja hoppade upp i sadeln. 😱😱😱
Ja har ju haft ont i ryggen ett bra tag nu igen. Ja behöver nog få den knäckt å maserad å även strecha ut rumpmusklerna. För ja har den där falska ichias nerven som spökar så d gör för jävla ont när det strålar ner från rumpa ända ner i foten 😱😲😫
Men skönt att veta att d e mig d e fel på å inte hästen 😅

Sen har ja pratat med mr Wass idag om att ev lämna in Fia på en tillridning en månad. Frågan e bara om ja ska göra det nu eller till våren?
Han tyckte nu. Ska fundera på det.🤔🤔🤔

Nu e re dags för mig å vovvar att gå å sova. Har 4 nattpass kvar att göra innan ja går på ledighet igen!

Pusss å kram 😘

Kommentera här: