Helt utan sadel å träns!

Hej hopp! Känner mig glad idag! Idag har jag jobbat på Lagbo, kört traktor å gosat med kalvar å ungdjur, en lagom arb dag. Sen åkte jag hem till Marcus ( revolvermannen som ja kallar han ) :P och gjorde upp lite affärer, å då blev jag även priviligerad och fick pröva att rida hans fina häst! Helt utan sadel och träns!! Underbar känsla när hästen lyder för minsta lilla med bara mig själv som redskap :P
klumpiga mig :D
Marcus sa åt mig att klättra upp på ridbanans staket och sen skulle ja klappa mig på låret å då kom hästen fram till mig å lät mig hoppa upp!! Fantastisk häst! <3

Så nu vet Shacken å jag vart vi ska åka å träna hädanefter! :)

Nu håller ja å min mor på å lagar en kycklinggryta med ris till, sen ska ja nog ta en ridtur! Blev peppad igen efter att ha ridit lite på Marcus häst!



Kommentera här: