Nähää nu skiter ja i d här!

Har jobbat som ett arsle i tolv timmar i streck, UTAN RAST. Pga att min gulliga kollega å ja ingått i ett krig med varann tydligen.
Lutar åt attdom får skaffa sig en annan koskötare för jag tänkee STÅ PÅ MIG denna gång!

Nu kom ja precis hem från grannarna, har käkat nyårsmiddag. Men är så jävla trött å på O HUMÖR så nu gick ja hem från den festen.
Vi fick iaf jättegod 3 rättersmiddag å Stefan e gla å rund om fötterna å mamma likaså.

Jag gick hem, nattade mina älskade hästar med en nyårskram och ett " I lööööve ya " 
Lite hö å gott att äta.
Hönerna fick havre.
Sen önskade ja dom alla ett gott nytt år å sa att dom inte behövde oroa sig för smällarna. Shacken är van vid pang pang från sin tid på high chaparall så hon tar hand om både hönor å Fiadoren!😍

Sen tog ja in 4 glada hundar från hundgårn. Nu kokar vi snabb makaroner till matlådan imorgon. 

Gott nytt år alla ni fina! Och ofina 😜😉😘

Löve ya! ❤️



Kommentera här: